دستور به جریان افتادن استیضاح محمود حجتی توسط لاریجانی

دستور به جریان افتادن استیضاح محمود حجتی: نادر قاضیپور، نماینده مردم ارومیه، گفت که بررسی استیضاح وزیر کشاورزی روز دوشنبه، تحویل هیئت ریسه مجلس شده است. قاضی پور ادامه داد که تحریم ها در روز دوشنبه در کمیته کشاورزی قرار می گیرد، اما وزیر در جلسه کمیسیون شرکت نکرده وبه تماس رئیس کمیسیون هم واکنشی نشان ندادند.

دستور به جریان افتادن استیضاح محمود حجتی

نادر قاضی ‌پور خاطر نشان کرد : با توجه به مقررات داخلی، هیئت مدیره باید نتیجه بررسی از وزیر را به دلیل مشکلات فراوان اعلام کند.نماینده ارومیه گفت: “ما چهارده میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی با تصویب مجلس دریافت کرده ایم، اما تا کنون گزارش هایی در مورد روش پخش کردن این منابع دریافت نکرده ایم و ببینده افزایش نرخ تمام کالاها هستیم.” لازم به ذکر است که این چهارده میلیارد به جیب کدام سؤاستفاده گرانی منتقل می شوند. بعضی از کالاها و کود های  اساسی کشاورزان باید تامین شود در پاسخ به این سخنرانی، لاریجانی دستور داد که هیئت رئیسه از موضوع بررسی شود.

آتش سوزی در قسمتی از زمینهای کشاورزی ایلام

سرهنگ جمال موسوی، بنابه به خبرگزاری مهر، گفت: “مأموران میشخاص بلافاصله پس از آتش سوزی در روستای محمود آباد به محل حادثه رفتند .رئیس پلیس منطقه ایلام در مورد علت آتش سوزی گفت: تا به حال علت این حادثه هنوز مشخص نشده است و کارشناسان این موضوع را بررسی می کنند و به مناطق احتمالی آتش سوزی می پردازند.
او از شهروندان خواسته است که همیشه به عنوان یک میراث ملی حساس به مرتع و جنگل نگاه کنند و در صورت شروع آتش در همکاری با سایر ارائه دهندگان خدمات به پلیس اطلاع دهند تا از گسترش آن جلوگیری شود از آتش و صدمه به مزارع و منابع طبیعی پیشگیری شود.او افزود: با کمک ساکنان محلی، واحدهای امدادرسانی و افسران انتظامی بدون تلفات موفق به خاموش کردن آتش شدند.وی اظهار داشت: “در این آتش، حدود چهار میدان گندم و جو در روستای محمود آباد در آتش سوختند.در همین راستا یک آتش سوزی در دارنجان لر فیروزآباد اتفاق افتاده است که شش هکتار از ارزی کشاورزی این ناحیه طعمه حریق شده است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twst