کود باغچه

کود باغچه

موارد کاربرد کود باغچه

کاربرد کود باغچه صرفا مخصوص گیاهان باغچه های خانگی نیست و می تواند در گلخانه ها و محوطه سازی ها مورد استفاده قرار گیرد. در ضمن در کنار این کود می توان از تقویت کننده های گیاهی نیز استفاد کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که کود دهی زیاد باعث نیاز گیاه به آب فراوان می شود. آب دهی خاک باغچه در مناطق گرم و خشک در فواصل زمانی کوتاه و در مناطق نسبتا سرد و مرطوب در فواصل زمانی بیشتر انجام شود.

چرا کود باغچه

تولید کود باغچه و گیاهان پرورش گل و درختان فعالیتی است که بشر از هزاران سال بیش با آن سروکار داشته و تا به امروز روش ها و فضاهای گوناگونی برای آن ایجاد شده. شاید شما در یک آپارتمان زندگی می کنید و امکان داشتن باغچه را ندارید و می خواهید گل و گیاه خود را در گلدان پرورش دهید. در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم مطلب مربوط به کود گلدان و کود گلهای آپارتمانی و کود گیاهان آپارتمانی را مطالعه نمایید. ولی اگر باغچه ای دارید که می خواهید در آن گل و گیاه پرورش دهید، پس به نکات زیر در مورد خاک و این نوع کود توجه نمایید:
اول اینکه برای خاک باغچه می توان از دو نوع کود حیوانی و کود شیمیایی استفاده کرد که بسته به نوع گیاه و شرایط خاک و محیط و مواردی از این دست، باید میزان استفاده از آن ها را مشخص کرد. کود مرغ، کود گاوی، کود اسبی و کود گوسفندی انواع کود حیوانی مورد استفاده برای باغچه می باشند که باعث باروری و رشد مناسب گیاهان باغچه می شوند. کود باید عاری از بذر علف هرز و انواع حشرات و همچنین پوک و خشک باشد. بهترین زمان های کود دهی به باغچه اواخر فصول سرماست و اثربخشی کود را به مقدار قابل توجهی بالا می برد.

مزایای استفاده از کود باغچه

• مورد استفاده برای انواع گیاهان قابل پرورش در باغچه
• مناسب برای شرایط اقلیمی و آب و هوایی متفاوت
• سرشار از مواد غذایی مورد نیاز برای گیاه
• عدم آلودگی و بوی نامطبوع در صورت استفاده از کود مرغوب

کود باغچه

خرید کود باغچه

باغچه ها جز مکان هایی می باشد که اوصلا درختان، درختچه ها، گل ها و گیاهان بوته ای در آن کاشته می شود و مکانی برای زیبایی بخشیدن به فضای حیاط خانه می باشد. گیاهان باغچه با توجه به این که خاک محدودی برای رشد دارند و همین خاک نیز به مرور زمان و با رشد و مصرف گیاه مقدار مواد مغذی خود را از دست داده و نمی تواند رشد و نمو مطلوب پیدا کند و در طی زمان بدون اضافه کردن کود و مواد مغذی خاک عاری از هر گونه مواد مورد نیاز گل ها وگیاهان شده و گیاهان با نرسیدن مواد تغذیه ای مورد نیاز از طریق خاک به آن ها پژمرده شده و از بین می رود. در صورتی که با مصرف کود مناسب به خاک می توان گیاهان را برای مدت زیادی سالم نگه داشت و سبب رشد مطلوب آن ها شد. این کود جز انواع کود تولیدی در شرکت ما می باشد که محققان و کارشناسان با آزمایش و تست بر روی انواع گیاهان توانسته اند به آن دست پیدا کرده و نمونه مناسبی با میزان مواد مغذی کافی جهت انواع گیاهان بدست آوردند. جهت خرید کود انواع آن و مقدار مورد نیاز جهت گل ها و گیاهان خود می توانید با کارشناسان این بخش تماس گرفته و ضمن مشاوره از میزان و نوع مصرف آن اطلاع پیدا کنید.

محصولات کود

twst