افزایش نرخ سیب زمینی به 10 هزار تومان

افزایش نرخ سیب زمینی به 10 هزار تومان در میوه تره بار پنگ هزارونهصدوپنجاه تومان است و در مغازه های میوه فروشی شش تا ده هزار تومان، میزان پذیرش عمده فروشی در هر کیلو از این محصول در میدان میوه و تره بار چهار تا شش هزار تومان میباشد.طبق گزارش تسنیم نرخ سیب زمینی اخیرابالا رفته است، بنابراین، این محصول در حول و حوش شش تا ده هزار تومان در هر کیلوگرم فروخته می شود.
قیمت یک کیلوگرم سیب زمینی تره بار چهارتا شش هزار تومان است و بر اساس گزارش تسنیم در داخل شهر شش-نه هزار تومان فروخته میشود. یک کیلوگرم سیب زمینی در تره بار تهران به مبلغ پنج هزار و نهصدوپنجاه تومان فروخته می شود.هر یک کیلو سیب زمینی در فروشگاه های مجازی نه هزاروهشتصد تومان فروخته می شود که با تخفیف نه هزار و سیصد تومان قیمت گذاری می شود.
رسانه ها گزارش دادند که قیمت سیبزمینی در هر کیلوگرم پنج هزار تومان بوده اما میدان تره بار به مردم با قیمت بالاتری به فروش میرساند .دلیل اصلی بالابردن قیمت سیب زمینی در بازار داخلی صادرات میباشد. در یک گزارش ، محمد رحیم نیازی گفت که در چند روز آینده مصرف سیب زمینی در استان های اصفهان و گرگان پایان خواهد یافت و قیمت این محصول پایین خواهد آمد.

عکس سیب زمینی قیمت سیب زمینی زمین سیب زمینی

زمان میانی تولید و استفاده باید به پایین ترین سطح برسد

حجتی نجف آبادی گفت که کشاورزی و دامداری باید تا سفره مردم گزارش شود و باید حدفاصل بین تولید و مصرف به حداقل برسد.نجف آبادی از خزانه داری شرکت تعاونی کشاورزان نیشابور بازدید کرد و گفت: در بخش زراعت و دامداری تولید یک زنجیره است؛ کشاورز نمیتواند محصولش را به هر قیمتی که بخواهدبه فروش برساند. وزیر جهاد کشاورزی افزود : “این نوع تولید پایدار نیست و تولید کننده نمیتواند این راه را حفظ کند.
او اظهار داشت: ” دامدار وظیفه تأمین علوفه و مسئولیت دام خود را دارد.وزیر جهاد ادامه داد: اگر از پرورش دهندگان حیوانات بخواهید می گویند که قیمت گوشت قرمز کاهش یافته است و ما امیدواریم که قیمت این محصول همچنان کاهش یابد، نرخ گندم در هر کیلو هزاروهفتصد تومان خواهد بود و دولت بازرگانی نیز با این قیمت گندم را میخرد. قیمت کود و کود اوره بسیار زیاد است.
او گفت: “هنگامی که این قیمت تایید شد، قیمت معقولی بود و امسال، بیشتر از سال های گذشته، ارز به نفع دامداران بود و هر زمان که لازم بود این در اختیارشان قرار گرفت. هیچگونه مرزی برای اختصاص دادن ارز چهار هزار تومانی به دامداران وجود نخواهد داشت.

1 پاسخ به افزایش نرخ سیب زمینی به 10 هزار تومان
  1. این خبر برای خیلی وقت پیشه


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twst