حفظ حریم خصوصی

چه نوع اطلاعاتی در سایت پالایش کود ذخیره می شود و چرا ؟

حفظ حریم خصوصی

خرید ها

حفظ حریم خصوصی یکی از ارزش های شرکت ما است ، در هنگام خرید از فروشگاه پالایش کود ، ما برای ارسال محصولات از شما درخواست مشخصات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق پستی، کدپستی، تلفن ، آدرس ایمیل را می کنیم. اطلاعات در پایگاه داده شرکت بصورت کاملا رمزگذاری شده ایمن ذخیره و محفوظ خواهد ماند .

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند ، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و نام و ایمیل کاربران ، این ذخیره سازی به تشخیص هرزنامه ها به ما کمک میکند

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

چگونگی حفظ اطلاعات

سایت ما از امنیت بالایی برخوردار است ولی ما تدابیر قوی را در صورت نفوذ به اطلاعات سایت از طریق حملات سایبری اندیشیده ایم. مدتی بعد از ذخیره اطلاعات در دیتابیس سایت، برای محافظت از هک اطلاعات کاربران، اطلاعات از دیتابیس پاک می شود و در مکانی محفوظ خارج از فضای دیجیتال در یک لوح فشرده نگهداری می شود.

انتقادات و پیشنهادات:

برای ارسال انتقادات ویا پیشنهادی درباره تکمیل قوانین حفظ حریم خصوصی می توانید از طریق صفحه تماس با ما با شرکت پالایش کود در تماس باشید .

برای ارتباط سریع می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

09130025744

twst