شرکت پالایش خاک رویان کیمیا (پالایش کود) اولین تولید کننده کود آهن بیولوژیک با کسب دیپلم افتخار از کشور المان بعد از مدت زمان کـوتاهی توانست باتولید انبوهی از این محصول رضایت

کشاورزان زحمتکش ایرانی راجـلب نماید. کودآهن بیولوژیک RNA دارای تاییدیه از سـازمان جهادکشـاورزی و سازمـان حفاظت محیط زیست میباشد

 ما از حدود 20 سال پیش فعالیت خود را در زمینه کودهای شیمیایی آغاز کردیم. ابتدا تولیدات ما در زمینه ثبت اختراع و تولید کودهای آلی بود اما به مرور زمان تولید انواع کودهای کلات آهن و هیومیک و کودهای فسفاته را آغاز کردیم. در این سال ها فعالیت و فروش ما بیشتر برای رفع نیاز ایران بود.
با سال ها حضور در عرصه تولید توانستیم عاملیت فروش پتروشیمی های ایران را در زمینه فروش کود و همچنین عرضه آن به سراسر کشور به دست آوریم. و پس از آن فعالیت چشمگیر خود را در عرضه مستقیم برخی از محصولات فرآورده های کشاورزی مانند شکر ایران و شکر برزیل آغاز کردیم و توانستیم به برخی از کشورهای خاورمیانه صادرات شکر را انجام دهیم.

با گسترش فعالیت شرکت پالایش خاک رویان کیمیا، قراردادهای انحصاری صادرات قیر و گازوئیل ایران به سراسر جهان را با پالایشگاه های ایران منعقد کردیم.

در حال حاضر، ما یک شرکت تامین کننده مهم در صنعت پتروشیمی و پالایشگاه و همچنین تجارت بین المللی هستیم. پس از سال ها با همکاری شرکت های تجاری در عرضه محصولات پتروشیمی در بازار جهانی به یکی از تامین کنندگان اصلی کودهای شیمیایی و محصولات کشاورزی و صنعتی تبدیل شده ایم.

ما در این شرکت به دنبال ایجاد روابط و قراردادهای بلندمدت با مشتریان خود در سراسر جهان هستیم. ما به عنوان تیمی مجرب و قابل اعتماد، خدمات و محصولات با کیفیت را از پالایشگاه های ایران و جهان به شما ارائه می دهیم و با تیم لجستیکی مجرب و سریع نیاز شما را برآورده می کنیم.

ما مفتخریم که یک تامین کننده معتبر و قابل اعتماد در صنعت پتروشیمی و پالایش و تجارت بین المللی هستیم، مفتخریم که پاسخگوی نیازهای شما بوده و رضایت کامل شما را جلب کنیم.

:.. شرکت پالایش خاک رویان اولین و تنها تولید کننده کودهای آهن بیولوژیک در ایران ..: