کود گلهای آپارتمانی

نقش کود گلهای آپارتمانی

از آنجا که کود، نقشی حیاتی در کیفیت خاک گلدان و رشد مناسب گلهای آپارتمانی دارد، باید در انتخاب کود و تقویت کننده های گیاهان آپارتمانی دقت داشته باشید. با وجود اینکه کود گلهای آپارتمانی خیلی از ویژگی های کود گلدان و کود گیاهان آپارتمانی را دارا می باشد، ولی باید در کوددهی به آن ها، نکاتی را رعایت کنید.

چرا کود گلهای آپارتمانی

ما در زمانی به سر می بریم که انسان ها درگیر زندگی شهری و آپارتمان نشینی هستند و به ناچار، از طبیعت فاصله زیادی گرفته اند. در این شرایط، گلهای آپارتمانی می توانند زیبایی و طراوت را به خانه ها بیاورند و محیط درونی و بیرونی آپارتمان ها را زیباتر و دلچسب تر جلوه دهند. از این رو داشتن گل هایی شاداب و بانشاط، به این زیبایی فزونی می بخشند. داشتن گل هایی بانشاط و زیبا مستلزم محیطی مناسب برای رشد و پرورش گل و همچنین رعایت نکات مربوط به نگه داری گل می باشد.

نکات مربوط به کود گلهای آپارتمانی

با توجه به نوع گل، ترکیبات کود می تواند متفاوت باشد ولی شاید بهترین آن ها، استفاده از ماسه و خاک برگ به نسبت یک به دو باشد. البته برای تکثیر گل ها این نسبت برعکس می شود. عمل کود دهی به صورت اسپری کود مایع بر روی برگ ها یا ترکیب کود با خاک گلدان می باشد. در کودی که با خاک مخلوط می کنید وجود پتاس، ازت و همچنین فسفر لازم است و معمولاً موادی چون مس، آهن(که برای تأمین این ماده می توانید از کود آهن بهره ببرید)، روی و ... نیز وجود دارد. به هیچ عنوان در زمان استراحت گیاه(یعنی زمانی که گیاه رشد نمی کند) به خاک آن کود ندهید. بهترین زمان کوددهی، در مرحله رشد و نمو گلهای آپارتمانی است. برای گلهای زمستانی، اوایل زمستان و برای دیگر گل ها فروردین تا آبان(بسته به نوع گل) مناسب می باشد.

کود گلهای آپارتمانی

خرید کود گلهای آپارتمانی

زندگی شهرنشینی و آپارتمانی و نداشتن مکان های طبیعی چشم نواز سبب شده انسان ها جهت ایجاد فضای دلنشین و مطبوع از طبیعت در خانه خود رو به خرید گلهای آپارتمانی بیاورند. اما برای نگهداری از این گیاهان و گل ها نیاز به آب، نور و کود مخصوص جهت تغذیه و شادابی آن ها می باشد. استفاده از این کود برای سرزنده نگه داشتن و ماندگاری این گیاهان بسیار مهم است. اما در خرید کود گلهای آپارتمانی باید دقت نمود تا این کود را از شرکت های معتبر و صاحب نام تهیه شود. سعی شود از کود اوره برای گیاهان آپارتمانی استفاده نشود چون باعث سوختن گیاهان خواهد شد، خرید کود گلهای آپارتمانی بدون نام و نشان مشخص و معتبر نمی تواند سلامت گیاه را تضمین نماید و این امکان وجود دارد با استفاده از آن نه تنها گیاه را شاداب نکرده بلکه باعث صدمه زدن و مرگ گیاه نیز شوید. شرکت ما با تولید انواع کود گلهای آپارتمانی با درصد و دز های مختلف برای انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی به شکل تضمین شده شادابی و نشاط را به گیاهان شما باز می گرداند. تجربه، دانش و در اختیار داشتن مجرب ترین کارشناسان و محققان در زمینه تولید کود گواهی دیگر بر کیفیت محصولات تولیدی ماست.

محصولات کود

twst