قارچ جادویی یا قارچ سایکدلیک خواص! مخدر!

قارچ جادویی چیست؟

قارچ جادویی یا قارچ سایکدلیک در دسته قارچ های سمی ولی توهم آور قرار می گیرد که سال‌های دور مورد استفاده اهالی کره زمین قرار دارد توهم زایی این قارچ ها به حدی است که با مواد مخدری مثل ال اس دی مقایسه می شود رشد این قارچ وابستگی کمی به کود دارد و تنها با استفاده از کود کمپوست قارچ این گیاه رشد می کند
بیشتر از ۲۱۰ قارچ جادویی در جهان پیدا شده است، یافتن این قارچ ها در هر طبیعتی کار دشواری میباشد و خیلی ها آن را با قارچ های خطرناک سمی اشتباه می گیرند که تاکنون باعث مرگ و میر زیادی در جهان شده است.

قارچ جادویی مجیک ماشروم

از پرمصرفترین قارچ های جادویی مجیک ماشروم دنیا نژادهای که دارای ساکودلیک زیاد هستند و خرید و پرورش آنها بیشتر انجام میشود می توان به قارچهای گوناگونی را بر اساس قدرت توهم نام برد قارچهایی مثل آمانیتا موسکاریا (قارچ قرمز) ، مککنای ، مازاتاپیک ، مایتاکه ، اکوآدور ، گلدن تیچر

قارچ جادویی و چشم سوم

قارچ جادویی و چشم سوم

ابتدا اجازه دهید که به شما بگویم که چشم سوم چیست، در عرفان شرق به چاکرای ششم چشم سوم میگویند یوگی ها و مرتاضان هندی یا عرفا با تمرینات معنوی و ریاضت های مختلف چشم سوم خود را باز می کنند با باز شدن این چشم ادراک انسان به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا میکند در این زمان کسانی که این محبت را در وجود خود کشف کردند می توانند معجزاتی را به وجود آورند مثل مشاهده پشت دیوار دیدن با چشمان بسته سفرهای روحی مشاهده آینده دیگران و حتی گذشته آن ها و حتی پیشگویی های بزرگ هم از طریق چشم سوم اتفاق می افتد.

حالا کسانی وجود دارند چه فکر می‌کنند بدون ریاضت و یا تمرینات عرفانی می توانند این چشم را باز کنند از این رو به سمت مواد مخدر نظیر آمفتامین ال اس دی حشیش ماری جوانا و…می روند،هرچند که بعد از مصرف این مواد ممکن است موقتاً اشکالی یا چیزهایی مشاهده کنند ولی فقط به صورت موقت و بعد از به اتمام رسیدن تاثیر این مواد چشم آنها بسته شده و حتی ممکن است به مرور آسیب هایی زیان آوری به این نقطه از بدن وارد شود.

اینجا سوال پیش می‌آید که آیا با مصرف قارچ جادویی می توان چشم سوم را باز کرد جواب سوال همانی است که توضیح دادیم بله ممکن است این اتفاق بیفتد ولی فقط به صورت موقت با این تفاوت که استفاده از قارچ های جادویی نمی تواند مضر و یا اعتیاد آور باشد چون خوشبختانه مخدر نیست ولی احتمال وابستگی و عادت به این نوع گیاه به مرور اجتناب ناپذیر است. اگر کسی یخواهد این چشم را باز و فعال کند باید از طریق درست این کار را انجام دهد یعنی از طریق انجام رژیم های گیاهی سالم از طریق انجام حرکات یوگا مدیتیشن یا مراقبه مخصوص باز کردن چشم سوم .

تاثیرات قارچ جادوئی یا عوارض

۱- تغییر در رفتار انسان  ۲- گیجی و از دست دادن زمان  ۳- سبکی سر  ۴- ترس های شدید پارانویا  ۵-  حملات پانیک یا ترس از مرگ ۶- حس های معنوی

اثرات منفی قارچ جادویی چیه ؟

۱- تب، لرزیدن و عرق کردن زیاد  ۲- بی اختیاری در ادرار  ۳- افزایش فشار خون و بالارفتن تپش قلب  ۴- درد یا رفلاکس معده  ۵-سر شدن قستی از نواحی صورت  ۶-حالت تهوع یا خشکی دهان

توجه:

اثرات منفی ذکر شده بر بدن به وسیله این قارچ نادر است و این اختلالات کمتر در افراد به وجود میاید. این تاثیرات در موارد اتفاق میافتد که بدن نسبت به این قارچ ها حساسیت داشته باشد که این خود جزو موارد نادر است یا اینکه بدن مقدار فراتر از حد و ظرفیت خود را دریافت کند.

خواص قارچ جادویی درمان افسردگی و عوارض قارچ جادوئی

خواص قارچ جادویی درمان افسردگی

(هشدار: لطفا از مصرف خودسرانه قارچ جادویی پرهیز کنید و در در صورت ضرورت استفاده با پزشک آگاه مشورت کنید)

کشور های مختلف دنیا پژوهش‌ها و تحقیقات زیادی را روی قارچ های جادویی و تاثیرات آن در درمان برخی از بیماری های روحی و روانی انجام داده اند که به نتایج شگفت آوری هم دست پیدا کردند.
دانشمندان متوجه شدند این نوع قارچ ها روی قسمت هایی از مغز تاثیر می گذارد که مسئول کنترل افسردگی وسواس و اضطراب ها و انواع بیماری های ذهنی مختلف است.

به وسیله این قارچ جادویی برای درمان افسردگی، داروهایی به صورت آزمایشی تولید شد و روی هزاران بیمار آزمایش گردید و نتایج بسیار رضایت بخشی حاصل گردید و این خود یک انقلاب در درمان بیماری های روحی و روانی می باشد، از این رو در بسیاری از از کشورها پزشکان در تلاش اند تا کشت و مصرف این نوع قارچ ها را قانونی کنند و تا حدودی موفق هم شدند. هر چند که برعکس این مطالب هم اثبات شده است یعنی اگر کسی به صورت افراطی استفاده کند، قارچ جادویی افسردگی را تشدید می کند. مصرف قارچ جادویی و درمان افسردگی بهتر است زیر نظر یک روانپزشک مجرب انجام شود.

قارچ جادویی مخدر

حقیقت این است قارچ جادویی مواد مخدر نیست برعکس افردی ناآگاه که قارچ جادویی ماشروم مخدر میدانند. باید گفت حتی اعتیاد آور هم نیست و حتی عوارض بعد از مصرف آن بعد از حداکثر ۶ تا ۱۲ ساعت از بدن خارج می شود. هر چند که افرادی که از لحاظ جسمی و روحی کاملا سالم هستند بعد از مصرف قارچ سایکدلیک احساس مصرف مواد مخدر را پیدا کردند و چند ساعت بعد از مصرف قارچ جادویی و افسردگی های خفیف تا چند روز آنها را درگیر خود کرده است.

قارچ جادویی در اسلام

طبق تماس تلفنی با دفتر یکی از مراجع پرسیدن در مورد قارچ جادویی متوجه شدیم، هر چیزی که باعث آسیب به بدن شود شرعا حرام است، یعنی اگر این قارچ بیشتر از حد ظرفیت بدن مورد استفاده قرار گیرد و موجب حس تهوع و اثر سوء در بدن شود. از دید مکتب اسلام گناه و ترک اینکار واجب است. ولی استفاده آن در درمان بیماری پزشکی و نه مصرف آن برای لذت، بلامانع است.

جرم قارچ جادویی

جرم قارچ سمی یا جرم قارچ جادویی در کشور; واقعیت با حقیقت دو چیز متفاوت است، حقیقت گویای این موضوع می باشد که به علت نانوشته بودن برخی از قوانین، نمی شود ادعا کرد که شما را به علت مصرف و جرم قارچ توهم زا یا جرم مواد مخدر قارچ یا جرم حمل قارچ در دادگاه محکوم می کنند زیرا گناه کیفری در مصرف قارچ جادویی در نظر گرفته نشده است به دلیل این که این ماده مخدر نمی باشد.

واقعیت این است که در ایران مصرف انواع قارچ های سایکدلیک در مراکز عمومی، اثبات مصرف در هنگام رانندگی و استفاده در مهمانی هایی که سایکو نام دارد جرم می باشد، سایکو پارتی به مهمانی هایی گفته می شود که بین افراد آن مهمانی انواع مواد توهم زا و مخدر نظیر ال اس دی، هروئین، حشیش، قرص های اکستازی، گل ماری جوانا، متامفتامین و قارچ جادوئی و … توزیع میشود. از لحاظ قانونی لیدرهای این نوع مهمانی ها به جریه نقدی و حتی زندان محکوم شوند.

قارچ سایکدلیک چیست؟

قارچ سایکدلیک چیست؟

اصطلاح سایکدلیک Psychedelic به معنی روان گردان می باشد که در داروهای روانگردان هم این کاربرد دارد. چون قارچ های جادویی یا مجیک ماشروم دارای تاثیرات سایکدلیکی هستند به این دلیل آنها را قارچ سایکدلیک هم می نامند.

قارچ جادویی خرید قارچ سایکدلیک

قارچ سایکدلیک یا اصطلاحا قارچ جادوئی شباهت زیادی با قارچ های معمولی دارد. نژادهای گوناگونی از قارچ های سایکدلیک در جهان موجود است. مورد استفاده ترین قارچ ها در استرالیا کشت می شود. قارچ های سایکودلیک شکل قارچ های سمی خطرناک می باشند که امکان دارد شخص مریض و به کام مرگ هدایت کند.

خرید قارچ جادویی در ایران هم رایج است. ولی قالبا فرهنگسازی در استفاده قارچ سایکودلیک از حیطه مردم عادی خارج است، بهتر است ابتدا مردم  متوجه شوند که به این قارچ باید با دید پزشکی نگاه کرد و حتی تجویز آن زیر نظر پزشک برای درمان مورد استفاده قرار گیرد.

فروش قارچ جادویی

فروش قارچ جادویی در سراسر جهان چه قانونی و چه غیرقانونی انجام می شود. برای مثال در کشوری مثل هلند مصرف آن قانونی می باشد. اما بعد از مصرف نباید در خیابان یا مکان های عمومی تردد کرد و بعد از مصرف و رانندگی کردن شامل جریمه های سنگین می باشد.

علت آزاد بودن مصرف این نوع قارچ ها در بسیاری از کشورها این است که این قارچ اعتیادآور نیست ولی استفاده مداوم از آن می تواند عادت و وابستگی در برخی افراد به وجود آورد. هر چند که با قطع مصرف به مرور این وابستگی رفع خوهد شد. گزارشهایی وجود دارد که سیلوسایبین خریداری شده در خیابانها میتواند در واقع گونه های دیگری از قارچ ‌هایی باشه که با ال اس دی آغشته شده اند.

فروش قارچ جادویی خرید قارچ سایکدلیک

نحوه مصرف قارچ جادویی

قارچ های جادویی را به روش های مختلف مصرف می کنند:

اولین روش جویدن قارچ تازه یا خشک شده و در نهایت خوردن آن است.

دومین روش طبخ آن در غذا یا شیرینی است.

سومین روش مصرف آن به عنوان نوشیدنی گرم در چای یا دمنوش است.

چهارمین ریختن پودر در داخل کپسول و بلع آن است.

پنجمین روش روش بو کردن عمیق یا اصطلاحاً اسنیف کردن است.

ششمین روش ترکیب با مواد دیگر نظیر توتون یا تنباکو و حشیش یا ماری جونا و دود کردن آن است ( این روش ممکن است باعث بر هم خوردن تعادل سیستم روان و اعصاب بدن شود)

نکته :

این قارچ را هیچ وقت نباید با مواد مخدر نظیر آمفتامین، حشیش، هروئین، قرص های روانگردان و حتی با الکل مصرف کرد چون می تواند باعث به وجود آمدن تاثیرات منفی شدید در جسم و روان انسان شود.

قارچ جادوئی در طبیعت ایران

قارچ جادویی ایران، در واقع در در جنوب شرق کشور عزیزمان ایران و یا در غرب و شمال غرب کشور رشد می کند که البته قارچ هایی در این مناطق هستند که بسیار سمی می باشند. که ممکن است به دلیل شباهت زیاد با قارچ های جادویی اشتباه گرفته شود.


 

15 دیدگاه در قارچ جادویی یا قارچ سایکدلیک خواص! مخدر!
  1. این قارچ واقعا چاکرا باز میکنه درسته. و حاله ها رو میبنید. و حتی میتونید به عالم ماورا و به دنبال نور الهی برید. ولی برای کسی که اطلاعات عرفانی داره و بلد هست چطور مسیر رو پیدا کنه و شور بگیره.دراویش خوب خوب بلد هستند. نه هر کسی. حالا کسیم ک بلد نبست اگر واقعا میخواد بدونه هالم ماورا وجود داره یبار خوبه. ولی بعدش باید اول برید عرفان بخونید و ببینید اصلا برای چی باید دنبال حقیقت و ماورا باشید. ن فقط این رو بخورید و بشینید یگوشه و رنگهارو بهتر ببینید و چیزای دیگه .در کل نیروی حقیقی و دائمی رو صوفی زمان باید بده . اونم با عشق و اشتیاق فراوان شما

  2. حاجی قارچ های ایران اشغالن باید بیاین هلند و با یه لیدر توپ این کارو انجام بدین تا واقعا جهان رو از یه زاویه دیگه ببینید ، واقعا چشم سومه

  3. مقاله شما خیلی آموزنده علمی و بدون سانسور بود.
    خیلی بهم کمک کرد که تصمیم بگیرم که این قارچ رو مصرف نکنم. البته من مشکل افسردگی ندارم ولی خیلی کتجکاو بودم مصرفش چه حسی داره که خوشبختانه تصمیم خوبی بود ممنون از اطلاع رسانی ثبت شما

  4. بنظرم باید فروشش قانونی بشه اصلا مخدر نیست حتی نمیشه گفت روانگردان تجربیات واقعی عرفانی رو من باهاش تجربه کردم.

  5. بهترین و خفن ترین تجربه زندگیم بود. من چون مدیتیشن کار میکنم دوز پایین ۱/۵ گرم رو برای اولین بار مصرف کردم عالی بود.

  6. توصیه میکنم مصرف نکنید چون یه روز به دعوت دوستام رفتیم مهمونی
    قارچ جلومون گذاشتند منم خوردم من همینطوری خوردم خدا به روز گرگ بیابون نیار این حسو
    همه چیو رو عروسکی میدیدم سرم شدید سنگین شده بود انقدر ترسیدم که همش دعا میکردم زود تموم بشه
    تجربه بدی بود

  7. اولین تریپمو چند روز پیش داشتم کاری با چیزایی که دیدم ندارم
    ولی حس میکنم مغزم دوباره سیمکشی شده
    به نظرم تجربه ایی هستش که همه باید بکنند

  8. عالی بود مطلبتون

  9. از کجا تو تبریز باید گیر اورد

  10. من قارچ زدم، خیلی خوب بود ولی نباید درگیرش شد. دو ماهی یه بار خوبه


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twst