مجیک ماشروم یا قارچ سیلوسایبین magic mushroom

مجیک ماشروم چیست؟

قارچ مجیک ماشروم چیست: مجیک ماشروم یا قارچ سیلوسایبین در گروه قارچ های سمی و توهم زا دسته بندی میشوند که هزاران سال است مورد استفاده انسانها قرار می گیرد. رشد این قارج وابستگی کمی به انواع کود دارد، تنها کود کمپوست یا کود کمپوست قارچ و کمی کود دی آمونیوم فسفات برای رشد این گیاه کافی است.

این نوع قارچ ها دارای خاصیت توهم زایی مانند ال اس دی می باشند که از زمان بلع تا زمان اثر گذاری حدود ۱۵ الی ۴۵دقیقه به طول می انجامد و مدت زمان ماندگاری اثراتش روی بدن ۴ تا ۶ ساعت زمان میبرد. اثر مجیک ماشروم در بدن هر فرد متفاوت میباشد.

انواع ماشروم مجیک در جهان

در کل بیش از ۲۰۰ نوع از این قارچ ها تاکنون شناخته و کشف شده اند . تشخیص این نوع قارچ در طبیعت بسیار سخت بوده و اغلب با قارچ های سمی خطرناک اشتباه گرفته میشوند که عوارض جبران ناپذیری بدنبال دارند.

مجیک ماشروم در ایران

از معروفترین مجیک ماشروم ایران میتوان گونه های مختلفی را نام برد. گونه هایی نظیر مازاتاپیک ، گلدن تیچر ، اکوآدور ، مک کنای ، مایتاکه ، آمانیتا موسکاریا

مجیک ماشروم و چشم سوم

مجیک ماشروم و چشم سوم

در مورد سوال اینکه ایا ماشروم چشم سوم را باز میکند باید گفت که پروردگار مهربان استعدادهای مخفی را در بدن ما آدمها گذاشته است که ممکن است این استعدادها در بعضی از آدمها خودش را به راحتی بروز دهد ولی در برخی از انسانها این قابلیت ها خفته باشد. شاید می توان گفت که یکی از قابلیت های شگفت انگیز انسان چشم بصیرت یا همان چشم سوم می باشد، ممکن است برای شما سوال پیش آید که چشم سوم چه کاری انجام میدهد، باید گفت آدمهایی که چشم بصیرت آنها باز است دارای نیروهایی نظیر دیدن شخصیت انسان ها، خواندن فکر آن ها مشاهده آینده و گذشته، دیدن پشت دیوار ها، مشاهده با چشمان بسته، پیشگویی و سفرهای روحی و… هستند.
افرادی وجود دارند که با مصرف مواد مخدر و یا مواد توهم زا، ماری جوانا و حتی استفاده از قارچ های مجیک ماشروم سعی در تاثیر ماشروم بر چشم سوم دارند و اصطلاحا چشم سوم خود را باز کنند ممکن است این کار در کوتاه مدت جواب دهد ولی با از بین رفتن تأثیر این مواد چشم سوم آنها بسته شده و حتی آسیب های جبران ناپذیری به بدن و ذهن وارد می کنند.
البته تاثیر مواد مخدر شیمیایی بسیار مخرب تر از تاثیر موادهای گیاهی دیگر نظیره ماری جوانا و… است. خوشبختانه قارچ ها تاثیر مخرب روی چشم سوم نمیگذارند و اعتیاد آور نیستند ولی این گیاه ممکن است وابستگی شدید در وجود شما ایجاد کند که این خود یک نوع اعتیاد است اگر قصد باز کردن چشم سوم خود را دارید می توانید با انجام تمرینات مدیتیشن یا مراقبه به سبک یوگا و استفاده از برخی از سنگ ها مثل سنگ لاجورد و رعایت برخی از رژیم های غذایی گیاهی چشم سوم خود را فعال و باز کنید.

عوارض ماشروم یا اثرات منفی مجیک ماشروم

۱- ترس یا پارانویا  ۲- حملات پانیک یا اضطراب  ۳- سبکی سر  ۴-تغیر در خلق و خو  ۵- سردرگمی  ۶- تجربیات معنوی

اثرات فیزیکی قارچ سیلوسایبین در بدن

۱- فشار خون و افزایش ضربان قلب  ۲-حالت تهوع و استفراغ و خشکی دهان  ۳-رفلکس معده  ۴-تب و لرز و تعریق شدید  ۵-بی حسی برخی از نواحی صورت  ۶-بی اختیاری ادرار

نکته:

تاثیرات فیزیکی منفی این قارچ ها بر بدن نادر است و همیشه اتفاق نمی افتد، این موارد زمانی به وقوع می پیوندد که دوزی بالاتر از ظرفیت بدن استفاده شود یا بدن نسبت به این نوع قارچ ها حساسیت(نادر) داشته باشد.

فواید ماشروم

فواید ماشروم

(هشدار: لطفا از مصرف خودسرانه مجیک ماشروم خودداری کنید و در صورت لزوم استفاده با پزشک خود مشورت کنید)

طبق تحقیقاتی که بهداشت کانادا انجام داده است در مورد فواید ماشروم قارچ سیلوسایبین در درمان بیماری های روانپزشکی همچون افسردگی ،اختلال وسواس فکری در مصرف مواد مشکل زا، اضطراب و … تاثیرات بسزایی داشته است . magic mushroom + برخی داروهای روانپزشکی: افرادی که از داروهای روانپزشکی استفاده می کنند نباید قارچ مصرف کنند زیرا ممکن است عود یا بدتر شدن بیماری رخ دهد.

در مورد خواص ماشروم، باید گفت که برای سلامت روان برخی افراد که دچار مشکل روانی میباشند بسیار تاثیر مثبت داشته تا آنجا که امروزه پزشکان در صدد قانونی کردن کاشت و استفاده از مجیک ماشروم برای افراد دارای بیماری میباشند.

نکات قبل از مصرف ماشروم

نکته اول لطفا از این قارچ به عنوان سرگرمی و یا یک چیزی برای سرخوشی استفاده نکنید.

دوم اینکه اگر شما دچار ترس های شدید و بیماری های اعصاب و روان مانند اسکیزوفرنی و… هستید از مصرف این گونه قارچ ها شدیدا پرهیز کنید.

سوم اگر در استفاده از قارچ های ماشروم مجیک مصمم هستید که حتی من هم نمی توانم شما رو از اینکار منصرف کنم، حتما همراه با شخصی که مراقب شما باشد اینکار را انجام دهید.

چهارم اگر برای اولین قصد استفاده از این نوع قارچ ها دارید لطفا کم مصرف کنید یا اصطلاحات از روش میکرودوز (500 میلی گرم یا 1 گرم) استفاده کنید. بهترین روش مصرف ماشروم بصورت خشک است.

پنجم قبل از استفاده مطمئن شوید حال شما خوب و روحیات شما شاد است اینکار رو با یک موزیک شاد میتوانید انجام دهید.

از بین بردن اثر ماشروم

۱- ماندگاری اثر

در مورد اینکه چه چیزی اثر ماشروم را از بین میبرد باید گفت اثر مجیک ماشروم از ۲ تا ۶ ساعت در بدن محسوس است البته هر چه قدر زمان به جلو میرود این اثر کمتر می شود. ولی هیچ دارویی طبیعی نمی تواند اثر آن را کم کند. ۵ ساعت بعد از مصرف می توانید شروع به خورد مایعات کنید، چون مایعات باعث می شود سریعتر به حالت نرمال بازگردید.

۲- در محیطی آرام و راحت بمانید

از قرار گرفتن در معرض محرک‌های زیاد مانند صداهای بلند، نورهای روشن یا جمعیت زیاد خودداری کنید. محیطی آرام و راحت را انتخاب کنید که بتوانید در آن استراحت کنید و تجربه خود را پردازش کنید.

۳- اگر تجربه بدی دارید

اگر در طول تجربه خود احساس ناراحتی یا اضطراب می‌کنید، مهم است که با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده قابل اعتماد صحبت کنید.

مجیک ماشروم در طبیعت

مجیک ماشروم در طبیعت ایران براساس انواع آن، ساقه های بلند و باریکی دارند که ممکن است سفید یا خاکستری به نظر برسند که بالای آن کلاهک هایی با آبشش های تیره در قسمت زیرین قرار دارد. قارچ های خشک معمولاً به رنگ قهوه ای مایل به قرمز در می آیند. این قارچ که به آن کلاهک طلایی نیز میگویند، در مراتع و خاکهای غنی از مواد مغذی در سراسر جهان، عمدتاً در مناطق گرمسیری قاره آمریکا، آسیای جنوب شرقی و استرالیا رشد میکند.

مصرف ماشروم برای اولین بار

مصرف ماشروم برای اولین بار

اگر شما قصد دارید ماشروم را برای اولین بار مصرف کنید، در نظر داشته باشید که ماشروم‌ها دارای خصوصیات خاصی هستند و برخی نوع‌ها ممکن است سمی باشند یا به دلیل حساسیت افراد، عوارض ناخوشایندی ایجاد کنند. در اینجا چند نکته را بررسی می‌کنیم:

۱- انتخاب نوع ماشروم: با توجه به نوع ماشرومی که می‌خواهید مصرف کنید، مطمئن شوید که آن به طور عمومی مصرف پذیر است و مراقبت‌های لازم را برای آن انجام داده‌اید.

۲- خرید از منابع معتبر: بهتر است ماشروم‌ها را از مکان‌های معتبری خریداری کنید، مانند فروشگاه‌های مواد غذایی یا مزارع ماشروم معتبر. اطمینان حاصل کنید که ماشروم‌ها تازه و بهداشتی هستند.(در صورتی که در کشور مجاز به استفاده زندگی می کنید)

۳- آشنایی با روش‌های پخت و پز: قبل از مصرف ماشروم، با نحوه مصرف ماشروم و روش‌های صحیح پخت و پز آن آشنا شوید. برای مثال، برخی از ماشروم‌ها نیاز به پخت کامل دارند تا سموم موجود در آن‌ها از بین بروند.

۴- مصرف به میزان معقول: در ابتدا، بهتر است مقدار کمی از ماشروم‌ها مصرف کنید و سپس واکنش بدن خود را مشاهده کنید. اگر هیچ عارضه‌ای رخ نداد، می‌توانید به تدریج مقدار بیشتری را مصرف کنید.

۵- رعایت بهداشت شخصی: همیشه دستان خود را قبل از لمس و مصرف ماشروم‌ها بشویید. همچنین، ماشروم‌ها را در محیطی تمیز و سرد نگهداری کنید تا رشد باکتری‌ها و قارچ‌های مضر در آن‌ها کاهش یابد.

نکته :

مجیک ماشروم به هیچ عنوان نباید با موادی مثل حشیش، آمفتامین، الکل استفاده شود زیرا ممکن است باعث عوارض جدی جسمی و ذهنی میشود .

از آنجایی که سیلوسایبین به صورت غیر قانونی به فروش میرند پس مورد آزمایش قرار نمی گیرند و ممکن است شامل مواد خطرناک دیگر هم باشد. مجیک ماشروم دارای اثرات کوتاه مدتی مانند :احساس شادی، احساس وضوح ذهنی، احساس وجود چیزهای خارجی و دور از ذهن که عملا وجود ندارند، احساس اثرات منفی که مجیک ماشروم در ذهن بوجود میاید.

مجیک ماشروم ویکی پدیا

در سایتها مختلف از این نوع قارچ ها صحبت های بسیاری شده کافی است واژه مجیک ماشروم ویکی پدیا را جستوجو کنید مطالب زیادی میتوانید به دست آورید ولی ما چکیده از همه این مطلب علمی ولی به زبان ساده را در اینجا برای شما محیا کرده ایم.

قارچ سیلوسایبین چیست

عکس ماشروم

عکس ماشروم

قارچ سیلوسایبین چیست

قارچ های سیلوسایبین یا همان مجیک ماشروم بسیار شبیه قارچ های معمولی هستند. انواع مختلفی از قارچ psilocybin وجود دارد. رایج ترین قارچ ها در استرالیا نامیده میشوند. قارچ های سیلوسایبین شبیه قارچ های سمی هستند که میتوانند فرد را به شدت بیمار کنند و منجر به مرگ شوند.

آنها همچنین می توانند به عنوان مواد خشک شده در کپسول ارائه شوند. سیلوسایبین مصنوعی به عنوان یک پودر کریستالی سفید ظاهر می شود که می تواند به صورت قرص یا کپسول پردازش شود یا در آب حل شود. گاهی اوقات ممکن است یک فرد اثرات منفی مجیک ماشروم را تجربه کند و به آنچه سفر بد گفته می شود شامل موارد زیر شود : توهمات ناخوشایند یا شدید اضطراب پارانویا وحشت یا ترس پس از مصرف قارچ سایلوسیبین، سردرد های تاخیری ممکن است رخ دهد که معمولاً بیش از یک روز طول نمی کشد. پس آن افسردگی ،اضطراب، فرسودگی به سراغ فرد میاید.

طریقه مصرف ماشروم

طریقه مصرف ماشروم

برخی افراد مجیک ماشروم را به روش های مختلفی مورد استفاده قرار میدهند که در ادامه به آنها میپردازیم:

یکی از این روش ها اسنیف کردن یا همان بو کردن عمیق است

دومین روش به صورت دمنوش میباشد

سومین روش به صورت پخته شده در غذا ها یا شیرینی ها میباشد

چهارمین روش به صورت خام خورده میشود

پنجمین روش هم به صورت پودر در داخل کپسول قرار میدهند.

نوع خشک شده آن گاهی دودی می شود و با حشیش یا تنباکو مخلوط می شود. (این روش میتواند تعادل سیستم عصبی بدن را بهم بریزد)

بهترین زمان مصرف ماشروم

بهترین زمان مصرف ماشروم

در بسیاری از کشورها، استفاده از مجیک ماشروم تحت قوانین و مقررات خاصی قرار دارد و ممکن است غیرقانونی باشد. لذا قبل از استفاده، حتماً قوانین مربوطه را در کشور محل سکونت خود را بررسی کنید. ولی چنانچه قصد مصرف این قارچ را دارید، به تجربه مصرف کنندگان صبح خیلی زود که انرژی در انسان بیشتر جاری است، اینکار را انجام دهید. مصرف ماشروم در شب بیشتر در مهمانی سایکو ماشروم متداول است.

عوارض بلند مدت ماشروم

برخی از افرادی که به طور مرتب از مجیک ماشروم استفاده می کنند ممکن است فلاش بکهایی (دیدن صحنه هایی از گذشته) را تجربه کنند آنها معمولاً تحریفات بصری هستند که شامل تغییرات ادراکی میشوند. یا فلاش بک ممکن است آزاردهنده باشد، به خصوص اگر یک تجربه ترسناک یا توهم یادآوری شود.

سلامت و امنیت خطر اصلی مصرف قارچ مجیک ماشروم این است که برخی از آنها بسیار شبیه به انواع خاصی از قارچ های سمی هستند بنابراین، مهم است که بدانید چه چیزی مصرف می کنید، اگر شک دارید، آنها را مصرف نکنید.

ماشروم را با چی بخوریم؟

معمولا ماشروم را بصورت خام میجوند و می بلعند، ولی کسانی که طعم آن رادوست ندارند همراه با عسل یا یک ماده شرین کننده سبک مصرف می کنند.

خرید مجیک ماشروم یا قارچ سیلوسایبین

بعد از خرید قارچ مجیک ماشروم حتی باید توجه داشت که نباید بعد از استفاده، رانندگی کرد یا حضور در اجتماع داشته باشید حتی اینکار در کشورهای مختلف جرم است، تمام نکات ایمنی باید رعایت شود حتی در زمان استفاده بهتر است یک شخصی به عنوان مراقب باید احوالات شما رو زیر نظر داشته باشد. بعد از استفاده شکل ها تغییر می کنند و یک اثر توهم نوری را منعکس می کنند، در حالی که در دوزهای بالا ادراک می تواند تصاویر را برای ساختن توهم به اشتباه تفسیر کند.

در زمان مصرف قارچ ماشروم اندازه گیری‌ زمان نیز میتوانند تحت تاثیر قرار گیرد، بنظر میرسد که یک زمان کوتاه، مدت زمان بیشتری طول میکشد و در سطح عاطفی، احساسات بد و خوب و حس لذت را افزایش می دهد و حس آرامش و ترس را تقویت می کند.

در بسیاری از موارد، قطع ارتباط رویایی با واقعیت وجود دارد که گاهی با خواب آلودگی و تفکر گیج همراه است. از نظر فیزیولوژیکی ترکیبات روانگردان مردمک ها را گشاد می کند و سیستم گوارش را تحریک می کند تا احساس تهوع ایجاد کند، گاهی اوقات تا حد استفراغ.

فروش مجیک ماشروم خرید قارچ سیلوسایبین

فروش مجیک ماشروم

فروش مجیک ماشروم در کشورهای مختلف نظیر هلند قانونی است ولی استفاده که آن در ملع عام می تواند جرم باشد. به نظر نمیرسد مصرف منظم قارچ منجر به وابستگی فیزیکی شود، بنابراین بعید است که فرد در قطع مصرف با مشکل مواجه شود. گزارشهایی وجود دارد که سیلوسایبین خریداری شده در خیابانها میتواند در واقع گونه های دیگری از قارچ ‌هایی باشه که با ال اس دی آغشته شده اند.

قیمت ماشروم

قیمت ماشروم در آمریکا بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع قارچ، کیفیت قارچ، مقدار قارچ، و مکان خرید متفاوت است. به طور کلی، قیمت مجیک ماشروم در آمریکا بین 10 تا 50 دلار به ازای هر گرم است. قارچ‌های جادویی که حاوی مقادیر بیشتری سیلوسایبین (Psilocybin) هستند، معمولاً گران‌تر هستند. سیلوسایبین ماده فعال قارچ‌های جادویی است که باعث ایجاد اثرات توهم‌زا می‌شود.

قارچ‌های جادویی که تازه‌تر و باکیفیت‌تر هستند نیز معمولاً گران‌تر هستند. قارچ‌های قدیمی‌تر یا باکیفیت‌تر ممکن است طعم یا اثرات ضعیف‌تری داشته باشند. قارچ‌های جادویی که در مقادیر بیشتر فروخته می‌شوند، معمولاً ارزان‌تر هستند. قارچ‌های جادویی که در مقادیر کمتر فروخته می‌شوند، معمولاً گران‌تر هستند. قارچ‌های جادویی که در مکان‌های شهری فروخته می‌شوند، معمولاً گران‌تر هستند. قارچ‌های جادویی که در مکان‌های روستایی فروخته می‌شوند، معمولاً ارزان‌تر هستند.

در اینجا چند نمونه از قیمت قارچ جادویی در آمریکا آورده شده است:

  • قارچ‌های جادویی تازه با کیفیت بالا: 25 تا 50 دلار به ازای هر گرم
  • قارچ‌های جادویی خشک با کیفیت بالا: 15 تا 30 دلار به ازای هر گرم
  • قارچ‌های جادویی تازه با کیفیت متوسط: 10 تا 20 دلار به ازای هر گرم
  • قارچ‌های جادویی خشک با کیفیت متوسط: 5 تا 15 دلار به ازای هر گرم
  • قارچ‌های جادویی تازه با کیفیت پایین: 5 تا 10 دلار به ازای هر گرم
  • قارچ‌های جادویی خشک با کیفیت پایین: 2 تا 5 دلار به ازای هر گرم

لطفاً توجه داشته باشید که این قیمت‌ها فقط تخمینی هستند و ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشند.

جرم ماشروم چیست

جرم ماشروم در ایران; حقیقت این است که به دلیل نانوشته بودن بعضی از قوانین، نمی توان گفت جرمی برای استفاده از ماشروم تعیین شده است چون ماشروم مخدر نیست. ولی در ایران استفاده از ماشروم در ملع عام و مصرف در پارتی هایی که به نام سایکو معروف است جرم است و ممکن است جزای نقدی و زندان برای لیدرهای این مهمانی ها در نظر گرفته شود زیرا در این گونه مهمانی ها علاوه بر قارچ جادویی متاسفانه از ال اس دی و مواد مخدر نیز استفاده می شود.

پرسش و پاسخ

ماشروم در کجا رشد میکند؟

ماشروم کجا رشد میکند! این قارچ بصورت طبیعی در جنگل ها یا در آب و هوای گرمسیری رشد میکنند. ولی امکان پرورش این محصول در محیط های آزمایشگاهی و یا استریل وجود دارد.

سفر مجیک ماشروم چیست ؟

سفر مجیک ماشروم با استفاده از دوز سنگین اتفاق میافتد، بومی های کشورهای مختلف با استفاده از قارچهای مجیک با روح مردگان خود ارتباط بر قرار میکردند.

تشخیص مجیک ماشروم در طبیعت ؟

شناسایی مجیک ماشروم در طبیعت بسیار سخت است زیرا قارچ های سمی دیگر شبیه آنها وجود دارد که با استفاده آنها ممکن است با جان خود بازی کنید.

مجیک ماشروم قرمز چیست؟

نام اصلی این قارچ آمانیتا موسکاریا (تصویر ابتدایی صفحه ) است، همان قارچی که در بازی قارچ خور می دیدیم، این قارچ بومی اروپا هستش، البته در مورد این قارچ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مجیک ماشروم و درمان افسردگی حقیقت دارد؟

طبق مقالات معتبر دنیا میکرو دوزینگ ماشروم اگر زیرنظر پزشک استفاده شود می تواند در درمان افسردگی بسیار موثر باشد.

تجربه مصرف ماشروم چگونه است؟

کسانی که استفاده کردند توهمات بصری را گزارش کردند، در بعضی از آنها حس خوب یا اصطلاحا سفر خوب و در بعضی دیگر حس بد دیدن خاطرات بد و حتی تهوع گزارش شده است.


 

25 دیدگاه در مجیک ماشروم یا قارچ سیلوسایبین magic mushroom⚡
  1. یکی از تجربه های سازنده زندگیم بود ولی بنظرم آدم های فرکانس پایین حتما باید استاد پیششون باشه

  2. سلام میخام تجربه خودمو که بعد از چندین بار مصرف بگم بچه شمالم بهترین لوکیش اینجا هست.رفتیم دل جنگل ما ۵نفر بودیم ۲ نفر خانوم باهامون بودن که ۳ نفر نفری ۲ گرم خوردیم .من بعد ۱۵ دقیقه کلا پیکم باز شد همه دورم می‌دیدم که فانتزی شده بود خیلی فاز باحالی بود .برام خیلی یه جور که یهو چند گروه آدم با موتور آمدن صدای موتورات تو مهم بود میخواستم بدرم همشون جر بدم فازم خراب شد من کاملا آدم جدی شدم فکرم هزارجا می‌رفت نمی‌ترسیدم اما خیلی محافظ کار شده بودم تن تن حرف میزدم کاریه خطر ناک انجام میدادم ضربان قلبم رفت بالا یهو کل مسیرو می‌دویدیم و از یه چیزی حرف میزدم که من میدونستم که این داستان وجود داره و الان بهم ثابت شده.اعتماد به نفسم بالا بود .بگم منو اون صداها اذیت کرد حیف شد .بگم حتما جایی که انتخاب می‌کنید برای تریپ حتما جای باشه که فقط خودتون باشید یا اگر. آدم هست جوری نباشه که شما فازتون خراب بشه .دوستون دارم مواظب باشید این یه سفره و تو سفر لذت ببرید و هیچ کس نزارید حالتونو خراب کنه.

  3. قارچها هوشمند ترین میکرو ارگانیسمهای جهانن اینقد ک میتونن به راحتی روی مغز میزبان تاثیر بزارن و قربانیو برده خودش کنن و حتی چیزی ک قارچ میخادو انجام بده بدون اینکه خود قربانی بفهمه وقتی درموردشون میخونین واقعا مث نگاه کردن به یه فیلم ترسناک واقعیه قارچها معمولا تو دمای بین ۴۰ تا ۵۰ کشته میشن ولی با شرایط گرم شدن کره زمین یجورایی دارن تکامل پیدا میکنن و این برای انسانها خیلی خطرناکه مسئله چشم سوم وچاکراها و دنیای اون چیزی جز توهم حس قشنگی که انسان ب خودش میتونه بده نیست با مصرف کردنش ترکیبات شیمیایی تو مغز ممکنه بالا پایین بشه و یه حسای خوبی بهت دس بده ک ربطش ب همه چی بدی. ولی درکل ب نظر من اینکه ادم فلسفه وجود خودشو تو این دنیا دنبال کنه و هم سوال برا خودش ایجاد کنه و هم دنبال جواباش باشه یجورایی میتونه تو مسیر چیزی ک بهش ماموریت داده شده قرار بگیره ووقتی تو مسیر درست قرار بگیره واقعا چیزی نمیتونه دیگه ناراحتش کنه حتی مرگ عزیزانش

  4. ازصمیم قلب آرزو دارم همیشه حس خوب و حال خوشی رو تجربه کنی اشکان عزیز.. واما بابت این حال خوش وابسته به هیچکدوم از این محرک های مصنوعی!(چ طبیعی و چ شیمیایی) نباشی.
    الان دقیقا 21 سال میشه هر روز تاکید میکنم هرروزم با مصرف مواد شب شده و … هرچ ک به ذهنت برسه غیر از هرویین، و دوستانی رو با چشمام دیدم از طناب آویزان کردن خودشونو بعد از مصرف همین ماشروم و گراس و مثل اینا،، پس هیچ خیری با خود یدک نداره دوست خوب. موفق و سالم باشی سرخوشی مجازی همیشه مجازیه

  5. با سلام و تشکر خواهش میکنم یک مشاور معرفی کنید

  6. من همه چی زدم همه موادا رو تست کردم ولی مجیک ماشروم ی چی فراتر از همچیه از وقتی ک این قارچ هارو مصرف کردم دیگه هیچ چیزی نمیتونه حالمو بد کنه تو بدترین شرایط‌های زندگیم روحیم شاده و هر روزِ زندگیمو با لذت میگزرونم و کاری کرد خودم با خودم رفیق شم همه چیزو دوست داشته باشم حتا چیزای بد. یک چیزیم در مورد اعتیاد بهش بهتون بگم ک اصلا نمیتونین بهش اعتیاد داشته باشین چون هرباری ک مصرف میکنین باید ۳ماه بگذره تا اون سفر خوبو واستون بار دیگه بسازه اگه مدت زمان اینو کوتاه کنید ماده‌ایی ک تو مجیک ماشرومه(سیلوسایبین)کامل از بدنتون خارج نشده و تاثیری نداره در واقع اثری ک از مصرف قبل تجربه کردید ۳ماه نگذشته دوباره مصرف کنید تاثیر خیلی کمی داره و احتمال این که حالتونم بگیره هم داره. حداقل ۳ ماه فاصله بزار با هر تیریپت تا ضرری نبینی و همش حالت خوب باشه و با چشم بصیرت به دنیا نگاه کنی
    ☆پس کم بزن همیشه بزن ☆
    کوچیک شما اشکان زد سی از لاهیجوانا

  7. توی گوگل سرچ زدم به مطالب جالب شما در مورد فواید مجیک ماشروم برخوردم دوست دارم این کامنت رو براتون بزارم که بدونید این قارچ چقدر برای درمان افسردگی مفید هستش.
    من قبلا به بیماری افسردگی شدید دچار بودم و فوبیاهای زیادی هم همیشه تو رفتارم و زندگی همیشه باهام بود که این باعث شده بود من به شدت منزوی بشم پیش دکترا و روانشناسای زیادی رفتم حتی کارم به انرژی درمانی هم رسید که البته کمی تاثیر داشت ولی موقتی بود تا اینکه یکی یه دکتر گیاهی بهم معرفی کرد که تصمیم گرفتم برم پیشش البته اولش گفتم اینم مثل بقیه هیچ تاثیری توی درمانم نداره ولی برای من مثل یک تیر توی تاریکی بود.
    دکتر بهم دو هفته برنامه گیاهی خام خاری داد و گفت دو هفته دیگه برگرد یک جلسه ۱۲ ساعته برات بزارم و بهم گفت حتما برادر یا پدر دنبالت باشه منم همین کار رو کردم بعد از دو هفته با دادشم برگشتم البته هنوز نمیدونستم دکتر می خواد چکار کنه بعدش برام در مورد قارچ توضیح داد و بهم از خواص مجیک ماشروم گفت و بهم گفت وقتی استفاده کنی حالت چطور میشه . خلاصه بهم قارچ رو داد بعد از بیست دقیقه سرم شروع کرد به گیج رفتن البته داخل پرانتز بگم این دکتر هم به طب سوزنی تبحر داشت و هم به انرژی درمانی در اون حالی که بودم یک آهنگ آروم در حال نواختن بود حس عجیبی بود کلی رنگ دیدم اشکال هندسی جالب رو میدیم حس قشنگی بود توی اون حالت به اطرافم هم آگاهی داشتم ولی کاملا در درون خودم بودم نمیدونم چطور باید توصیفش کنم . در اون حالت دکتر بهم انرژی میداد که انگار چیزهای بد از بدنم کنده میشد. این حالت تا حدود ۴ ساعت ادامه داشت البته به گفته داداشم ولی برای من خیلی زود گذشت بعد از اون بخواب رفتم و بعد از بیدار شدن حس میکردم یه آدم دیگه شدم انگار یه راه جدیدی توی زندگی ام باز شده بود. حس افسردگیم خیلی کم شد ولی هنوز چیزهای منفی رو حس می کردم که دکتر بهم گفت بعد از ۳ هفته دوباره برم پیشش که بعد از جلسه دوم تمام حس های منفیم از بین رفت انگار اصلا نبودند الان ۸ ماه از اون ماجرا میگذره . این کامنت رو برای این گذاشتم چون حس می کردم یک دینی به گردنم هستش که باید در این مورد میگفتم. امیدوارم گفته های من باعث بشه که راهی باز بشه برای آدم هایی مثل خودم که خودشون رو مثل من درمان کنند.
    با آروزی عشق و سلامتی برای همه

    • چقدر عالی ممنون از اینکه تجربتون رو با ما سهیم شدید . اگر ممکنه اطلاعات دکترتون رو بفرمایید من هم شدیدا نیاز به درمان دارم ?

  8. سلام سالهاست که در زمینه تاثیرات قارچ ها تحقیقات انجام دادم که به نتایج عالی در این زمینه رسیدم . اگر کسانی نیاز به مشاوره در زمینه خواص مجیک ماشوم و خرید قارچ ماشروم برای درمان و ترک اعتیاد و … داشتند خوشحال میشم از لحاظ کمکشون کنم.
    ایمیل بنده mus….@gmail.com باعث افتخار است که بتوانم گامی در جهت پیشرفت برای جهش علمی برای دانشجویان عزیز بردارم.

  9. سلام اگه کسی مجیک‌مشروم‌داره یا کسیو‌ میشناسه تاگرام به من پیام بده

  10. از دیر باز و در دوران باستان اغلب احتماع هایی که به شکل قبیله ای زندگی و جهت پاکسازی روح و جسم جلساتی رو سالانه در محیطی مخصوص که دارای انرژی بالای زمین و در موقعیت زمانی خاصی از قبیل گردش ستارگان و صور فلکی و سطح فرکانس بالای انرژی حاکم بود برگزار میشد و کاان بزرگ یا شمن قبیله با برگزاری مراسم آیینی سعی در بهبود معنوی شرایط روحی افراد میشدن تا بدین وسیله آگاهی جمعی بالا رفته و در زمانی که مطالعه و کتابخوانی وجود نداشت درک و فهم انسان ها بالا رفته تا مراتب کمال سیر شود…
    ولی متاسفانه تو این دوران با نبودن اطلاعات جامع جوون ها با مصرف بدون آگاهی سبب بدنامی و ایجاد مشکلاتی میشن که باعث میشه این هدیه الهی که انرژی زمین رو به همراه آگاهی به انسان منتقل میکند بدنام بشه…
    هر کس مکاشفات خودش و داره ولی در کلیه متون و نگاره های سنکی میشه از شگفتی های این کیاه فوق العاده پی برد…
    aka…@gmail.com جهت به اشتراک گذاشتن تجربیات و سوالات ذهنی با ایمیل بنده میتونید مکاتبه کنین

  11. من میخوام شماره تو نشون نمیده.چکارکنم

  12. کسی می دونه از ک
    جا میشه تهیه کنم

  13. مجیک ماشروم تهران حضوری موجود شد
    0922*******

  14. ولی من با دوز پایین استفاده کردم. فوق العاده عالی بود. اگ بتونین از افراد قابل اطمینان تهیه کنید ی تجربه ی عالیه..

    • من بعد از فوت شوهرم افسرده شده بودم به توصیه یکی از دوستانم دز پایین استفاده کردم واقعا الان حالم خیلی بهتر شده

    • داخل ایران هستید اگرهستید با من تماس بگیرید به دلیل افسردگی شدید ناشی از فقدان همسرم میخوام منم استفاده کنم نمیدونم از کجا باید تهیه کرد ممنون 0912******

  15. مطالب کامل و جامعی بود برای پایان نامه دانشگاه ایده خوبی هستش، چطور میتوانم با شما در این مورد صحبت کنم؟

  16. اتفاقا قرار بود با دوستم بریم یه جا از همین قارچهای مجیک ماشروم مشهد بگیریم بخوریم. وقتی سایتتون رو خوندم کلا نظرم عوض شد ممنون از اطلاع رسانی

    • قارچ خیلی عالی من دیروز تیریپ کردم کلا دیدم نسبت به زندگی عوض شد امیدم به زندگی بیشتر شد کلی سوال تویه ذهنم بود که کل عمرم واسشون جواب نداشتم ولی چون چشم سومو باز می‌کنه واسه یه کل سوال هام تویه ذهنمو جوابشو پیداکردم یه چیزیش که خیلی جالبه اینه که وقتی دو سه نفر باهم می‌خورید هرچی که یکی تون ببینه بقیه هم میبینن یعنی همتون یه مدل توهم میزنید خیلی درکتون بیشتر میشه قارچ مثل یه درخت میمونه که کلی شاخه داره وقتی که سری اول قارچو میخوری وارد پایین ترین شاخه یه این درخت میشین تویه هر شاخه هم یه چیزه خفن برایه فهمیدن هست با هربار مصرف وارد شاخه یه بالاتر میشیو چیزایه خفن تر میفهمی ولی اگه بخوای کلی شاخه های این درخت و ببینید بفهمی همه چیو دیگه می‌دونی که چجوری دنیا به وجود اومده ما چجوری به وجود اومدیم و خیلی چیزایه دیگه که دونستن زیاده این چیزا آدمو دیوونه می‌کنه قارچ تویه زندگیم بهترین معلم برایه من بود پیشنهاد میکنم حتمی یه بار امتحان کنید ولی قبلش باید آماده باشید و حتمی باید موادایه دیگری مثله گلو حشیش تجربه کنید چون اگه هیچ تجربه ای از مواد نداشته باشید نمیتوانید قارچو کنترل کنید قارچ شما رو کنترل می‌کنه عالیه قارچ سری اول نژاد گلدن تیچر بگیرید معنیش میشه آموزگار طلایی یا معلم طلایی واقعا به آدم آموزش میده وواقعیته دنیا رو میفهمید ولی تا تجریش نکنی این چیز هایی که بهت گفتم و درک نمیکنی

      • سلام من مطلبتونو خوندم خیلی جالب بود ایا شما از چیزای عجیب سر دراوردید ویا مثلا توانایی خاصی کسب کردید کلا میشه یه کم از تجربیاتتون رو بهم بگید


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twst