خدمات اکوسیستم

بخش پویایی از خدمات محیط زیست است تقاضا برای آن  در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، تا حدی به دلیل استانداردها و مقررات سختگیرانه فزاینده با هدف رسیدگی به چالش های جهانی مانند تغییرات آب و هوا، کاهش منابع و تولید زباله. خدمات عمومی به طور سنتی نقش مهمی در عرضه خدمات زیست محیطی ایفا کرده اند. با این حال، روند به سمت خصوصی سازی خدمات عمومی مشارکت اپراتورهای بخش خصوصی را افزایش داده و فرصت های بیشتری برای تجارت ایجاد کرده است. توسعه فن آوری های جدید همچنین تجارت بین المللی در این بخش را تقویت کرده است. ارائه خدمات مشاوره زیست محیطی به صورت آنلاین یا نظارت از راه دور سیستم های انرژی های تجدیدپذیر نمونه هایی از این است که چگونه فناوری عرضه فرامرزی آن را تسهیل کرده است.

خدمات محیط زیست

جایگاه خدمات محیط زیست در برنامه ریزی

این خدمات شامل خدمات زیرساختی، از جمله فاضلاب، دفع زباله و بهداشت و همچنین خدمات «غیر زیرساختی»، مانند خدمات مربوط به پیشگیری و کاهش آلودگی هوا، کاهش صدا و اصلاح مکان های آلوده می شود.

تعهدات و معافیت های فعلی

در مقایسه با سایر بخش ها، مانند گردشگری، خدمات مالی یا مخابرات، سطح تعهدات اعضا در زمینه خدمات متوسط ​​است. از اول دسامبر 2020، 59 عضو WTO حداقل در یک زیربخش خدمات زیست محیطی تعهداتی را انجام داده بودند. به طور خاص، 52 عضو تعهدات خدمات فاضلاب را بر عهده گرفته اند. 50 عضو برای خدمات دفع زباله. 51 عضو برای سرویس های بهداشتی و مشابه؛ و 51 عضو برای سایر خدمات زیست محیطی». «سایر خدمات زیست محیطی شامل تمیز کردن گازهای خروجی، خدمات کاهش صدا، خدمات حفاظت از طبیعت و چشم انداز، و سایر خدمات حفاظت از محیط زیست است که با چهار زیربخش خدمات زیست محیطی دیگر مشخص شده در طبقه بندی مرکزی موقت محصول (CPC) مطابقت دارد. با توجه به اینکه عرضه برخی  از این خدمات مستلزم دسترسی به زیرساخت ها است، تجارت خدمات زیست محیطی اغلب از طریق حضور تجاری یک شرکت خارجی و همراه با حضور افراد در حال عبور از مرز انجام می شود. برای ارائه خدمات. تحولات فناورانه نیز عرضه فرامرزی را تسهیل کرده است در این بخش  هیچ معافیتی برای رفتار با کشور مورد علاقه (یعنی عدم تبعیض) اعمال نشده است.

نقش خدمات اکوسیستمی در بهبود ارزیابی راهبردی

برخورد با این بخش در مذاکرات آن در بخش خدماتی که در ژانویه 2000 آغاز شد، گنجانده شد. این پیشنهادها مزایای بالقوه آزادسازی تجاری بیشتر در بخش این خدمات را هم برای حفاظت از محیط زیست و هم برای رشد اقتصادی تایید می کنند. این پیشنهادات همچنین کاستی های طبقه بندی بخشی در W/120 و CPC موقت را برجسته می کند، که از نظر آنها دامنه صنعت محیط زیست را منعکس نمی کند. پس از مبادله درخواست های دوجانبه برای دسترسی بیشتر به بازار، پیشنهادات تعهدات بهبود یافته بین اعضا مبادله شد.

محیط زیست و توسعه پایدار

در این بخش ما به مشتریان بخش دولتی و صنعتی در سراسر جهان کمک می کند تا رشد را با انعطاف پذیری متعادل کنند – دستیابی به انطباق و کاهش یا حذف خطرات در عین حفاظت از محیط طبیعی ما. ما از نزدیک با مشتریان و جوامع برای حل پیچیده ترین چالش های زیست محیطی در طول چرخه زندگی تجاری کار می کنیم: توسعه دارایی، بهینه سازی عملیات، محصولات یکپارچه، و بازسازی و استفاده مجدد.

نوآوری فنی محیط زیست

 شبکه تمرین فنی مشترک ما به جامعه جهانی ما متشکل از 9000 متخصص محیط زیست اجازه می دهد تا تخصص، فناوری پیشرو و بهترین شیوه ها را برای حل مشکلات مشتری به اشتراک بگذارند. TPN ما همچنین با انجمن های تجاری و دانشگاه ها برای گسترش این دانش همکاری می کند. علاوه بر این، ما بودجه تحقیق و توسعه را برای هدایت نوآوری و تعالی در تمام کارهای پروژه خود تأمین می کنیم. سرمایه گذاری های ما فناوری های جدید هیجان انگیزی را تولید کرده است، از جمله: برنامه های کاربردی زمینه موبایل برای جمع آوری داده ها سیستم مدیریت نظرات برای اسناد عمومی پیشرفت های اصلاحی، از جمله تصفیه در محل تالاب ها، نانوتکنولوژی و کاربردهای کروم شش ظرفیتی.

منبع:

Environmental services
2 دیدگاه در خدمات محیط زیست
  1. چون بودجه زیادی برای نگهداری محیط زیست مورد نیازه کلا یه چیزه سیاسیش کردن

  2. محیط زیست ایران یکی از مهمترین سازمانها ولی جزو ضعیفترین سازمانها هستش.


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twst