کود آهن سکوسترین میزان تاثیر بر گیاهان

کود آهن سکوسترین NK دارای کلات آهن و ترکیب ویژه ای از نیتروژن و پتاسیم است ترکیب این نوع کود آهن به شکل گرانول قابل حل دارای آب حاوی 5.5% کلات آهن و با ترکیب EDDHA Na Fe به اضافه پتاسیم اکسید 15% و هم چنین 6.43% می باشد. این نوع کود آهن به صورت کلاته شده است و دارای ترکیب ویژه ای از نیتروژن و پتاسیم می باشد. این کود آهن در درختان میوه، محصولات زراعی، گیاهان زینتی و صیفی جات استفاده می شود. این کود آهن در خاک های قلیایی و یا آهکی در ph بالاتر از 7 به خوبی جذب ریشه گیاهان می گردد. این نوع کود دارای ترکیب نیتروژون و پتاسیم بوده و به رشد گیاهان کمک می نماید و در نتیجه با ساختن یک محیط مناسب جهت امکان جذب آهن بیشتری را فراهم می آورند.

کود آهن سکوسترین NK

کود آهن سکوسترین NK

تولیداین کود آهن به شکل گرانوله در شرکت پالایش کود بوده و بنابراین با حلالیتی که این کود دارد  می توان آن را به راحتی در خاک پخش کرد. این نوع کود آهن را می توان در خاک، ماسه و انواع دیگر کود های جامد مخلوط نمود و مورد مصرف خاک قرار داد. این کود رسوبی برجای نمی گذارد و به آسانی در آب حل می گردد و این کود آهن را می توان به روش های آبیاری در گیاه برقرار کرد. مصرف این کود آهن سبب بهبود فعالیت های زیستی گیاه می گردد و هم چنین مشخصات ظاهری گیاه و هم چنین محصولات کشاورزی را بهبود می بخشد و در نتیجه سودآوری جهت محصولات را بدست می دهد.

زمان و مقدار مصرف کود آهن سکوسترین NK

بهترین زمان مصرف این نوع کود آهن در زمان شروع فعالیت های زیستی گیاهان می باشد بنابراین اوایل فصل بهار بهترین زمان مصرف این گیاهان می باشد. مصرف این کود آهن جهت سبزیجات از ابتدای کاشت تا مان برداشت توصیه می شود. مصرف این نوع کود در باغات پس از میوه چینی و در فصل پاییز توصیه می گردد این عمل باعث مقاومت درختان در مقابل سرما می شود و آمادگی گیاه برای رشد را جهت فصل های بعدی بیشتر می گردد.

میزان مصرف کود آهن سکوسترین NK

مقدار کود آهن جهت سیب و گلابی 40-50g در هر درخت، مقدار مصرف هلو 60-80 g در هر درخت، مقدار کود آهن جهت درخت پسته 20-30g در هر درخت، مقدار مورد نیاز جهت درختان انگور و کیوی، 10-20g برای هر درخت، سبزی و صیفی جات 2-5 kg در هر هکتار، محصول زراعی4-8 kg در هر هکتار، گیاهان زینتی 4-8 kg در هر هکتار.

1 پاسخ به کود آهن سکوسترین NK میزان اثرگذاری برگ
  1. کود ان کا کود خوبی هستش تاثیرشم خوبه


[بالا]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

twst